Sunday, June 10, 2007

Oh, happy days

Jag har badat. I vatten som var så kallt att det nästan var smärtsamt. Men bara till en början. Sedan kändes det hurtigt uppfriskande, och jag hoppade i hela fyra gångar. Det är ganska sensationellt för att vara mig. Förra året badade jag bara en gång i Sverige, och året dessförinnan inte alls. Föredrar ljummet medelhav, framför iskall nordsjö. Fast skall sommaren fortsätta i hettans tecken så lär det väl bli ytterliggare några dopp.
Senare var det på med finaste klänningen. Middag, vin, öl och drinkar. Allt i ljummen sommarkväll som blev till härligt sval sommarnatt.
Idag försökte jag fly solen, det gick sådär. Men allt som allt, harmoni. HARMONI och BEKYMMERSLÖSHET.
Kanske är det sommaren. Sommaren och bästaste iggy.

2 comments:

henover said...

Åh, fantastiskt att sommaren gör dig så glad :)

baby said...

Ibland så;)